צמיחה מרשימה והתפתחות מואצת בשירותי הבריאות של מכבי באלעד

    עפר גדנקן No Comments on צמיחה מרשימה והתפתחות מואצת בשירותי הבריאות של מכבי באלעד

    ר' מוטי שחורי, מנהל מרחב אלעד במכבי, המוביל את ההתפתחות והצמיחה המתמדת של שירותי הבריאות בעיר, מספק מבט מקרוב לליבת העשייה של מכבי כארגון בריאות מוביל. הסטנדרטים הרפואיים הגבוהים שהוטמעו בעיר על ידי מכבי, פריסת השירותים הרחבה לטובת החברים ומגוון שירותי הרפואה הראשונית המקצועית המוענקת על ידי מיטב הרופאים המומחים וגם פתיחה עתידית של תחנת 'טיפת חלב' לטובת משפחות מכבי בעיר.

    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    העיר אלעד נמצאת בצמיחה מתמדת. היא מונה כ-50 אלף תושבים ומתפתחת כל העת, כאשר עם ריבוי האוכלוסייה נוצר גם צורך במענה בריאותי נרחב ותואם. "אנו חותרים להובלה מתמדת של שירותי הבריאות בעיר, לרבות פריסה רחבה של מרכזים רפואיים, הרחבתם של השירותים הקיימים והוספה של צוות מקצועי בהתאם לסטנדרטים הגבוהים של מכבי", אומר ר' מוטי שחורי.

    שירותי הרפואה של מכבי בעיר אלעד כוללים שלושה מרכזים רפואיים: אחד ברחוב ניסים גאון, אחד במרכז הקניות "נחלת יצחק" ברחוב רבי יהודה הנשיא ואחד במרכז העיר ברחוב רבי מאיר. לאחרונה, בפעילות מנהל המרחב, נצפתה התרחבות משמעותית שבמסגרתה נוספו שירותי רפואת הנשים המוגשים בבית הרופאים עם תגבור שעות קבלת הקהל והרחבת מגוון השירותים הרלוונטיים הניתנים בו. במקביל, מוגשים בבית הרופאים שירותי רפואת משפחה ורפואת ילדים בזמינות גבוהה על ידי צוות מקצועי, אכפתי ומסור.

    נדבך חשוב במעטפת השירותים הנרחבת בעיר אלעד, הוא בית הרופאים של מכבי הממוקם ברחוב רבי מאיר 8 בעיר. "בית הרופאים מציע מענה נגיש ומקצועי לתושבים בזמינות גבוהה וביחס אישי הכי קרוב לבית", אומר שחורי. "הוא כולל מבחר שירותים מקצועיים לאורך שעות היום: רפואת משפחה, רפואת ילדים, אורולוגיה, גסטרואנטרולוגיה, אורתופדיה, רפואת עור, רפואת עיניים, כירורגיה פלסטית, כירורגיה, פודולוגיה, וכיום גם רפואת נשים מתקדמת. בבית הרופאים פועלים גם שירותי מעבדה ושירותי מזכירות. בנוסף, חברי מכבי יכולים לקבל מענה נגיש באמצעות המענה הטלפוני הישיר לבית הרופאים, המספק זמינות גבוהה הן בשיחות קוליות והן עם אפשרות לתכתובות עבור קביעת תורים.

    גם בזמנים בהם מרכזי הרפואה אינם פעילים, כמו בשעות הערב המאוחרות או שבת וחג, מעניקה מכבי שירות רפואי במרפאה תורנית בה מוגשים שירותי רפואה מקצועיים על ידי ספקי שירות חיצוניים עבור חברי מכבי תושבי העיר. לצד זאת, בימים אלו מציגה מכבי את הפתיחה העתידית של תחנת 'טיפת חלב' במתחם העיריה המעתיקה את מקומה אל מיקום חדש. "ניווט ספינת הניהול של מרחב אלעד, החולשת על עשרות נותני שירות ולמעלה מחמשה עשר אלף חברים, מתאפשר הודות לפעילותו של ראש המחוז, מר דניאל ברמן, המקצה משאבים רבים לטובת עיבוי שירותי הבריאות לחברי מכבי באלעד".

    שחורי מזכיר את רופא המשפחה, ד"ר גל קנטור, הנחשב לרופא מוכר ומוערך בקרב החברים. "מתוקף תפקידו הוא מעניק שירותי רפואת משפחה במסירות ואחריות בבית הרופאים שבמרכז העיר".

    ד"ר גל קנטור, מומחה לרפואת משפחה במכבי אלעד: "עוד בטרם תפקידי כרופא, סברתי כי מכבי היא הקופה הכי טובה להענקת שירות רפואי מיטבי לכל שכבת גיל במערך המשפחתי. מגוון השירותים, מקצועיות נותני השירות והיקף המערכות הרפואיות מאפשרים למכבי להוביל סטנדרט בריאות גבוה ביותר. ממקומי כרופא, מכבי מעניקה לי את כל הכלים המקצועיים והטכניים בכדי להגיש שירות מקצועי מעולה. הן מצד האמון שהיא נותנת לרופאיה לצד הדחיפה המתמדת להתקדם ולהתמקצע, והן מצד היכולת הטכנית להגיש עזרה במגוון ערוצים. מכבי שמה בראש סולם העדיפויות את נוחות המטופל ובעיני היא סמל ודוגמה לשירות שמשלב באופן מושלם מקצועיות עם לב".



    0 תגובות